Måndagen (som egentligen var en söndag)

En fucking awesomw helg. Helt nöjd med allt som livet gett mig en helg som denna. Fredagen skulle jag slickat i stjärten alla dar i veckan, lördagen var som en hästkuk i munnen och söndagen var helt oidentifierbar som söndag. Det e creepy när man chillat sönder på lördagskvällen och gått upp för att jobba på söndagen, hur all söndagsångest bara är puts veck eftersom man inbillat sig själv att det e måndag. Självklart kan det ha något att göra med den otroligt härliga avslutningen jag haft på kvällen med mina H to tha ärliga fuckhoe's Anna, Fina och Elin. Att så mycket sarkasm, självinsikt, killimagenskratt och seriösa diskussionen kan få plats i mitt rum, är enastående att se varje gång vi hänger. Platta lite hår och böj upp luggen, kanske lite dust it för att piffa till allt på slutet... MJAAAO! (ps. Elin, nu fick du så du teg va?)



PEACE


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, bra Frida!!

2008-10-20 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0