Godmorning Sunshine!

Igår var det eldprovet. Att vara helt ensam i mitt rum och öva på att inte hänga sönder med compadres. Det va svårt kan vi ju konstatera, fingrarna petade på mobilen en gång varannan minut och ja spelade både gitarr och läste en halv bok i tristess. Dock var det rätt givande när allt väl kom omkring :)

Imorse när ja vaknade var jag både utvilad och sugen på att gå upp. Detta kan ha varit en härlig kombo av sol utomhus samt en superb ägg & bacon-frulle. Ja gled i min mjuka outfit, för att behålla myskänslan under förmiddagen. Det ska nämligen YOGA's med PC på lunchen. Fan va piggt! Nu är det möte med mitt crew. Tyngt, bunkerncrew!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0