Att inse vad man har...

Efter vidare eftertanke måste jag nog skriva lite mer. Kvällens girlsnight var ju faktiskt fylld av viktiga diskussionsämnen som hela tiden utmynnade i en sorts känsla. Med risk för att låta alltför seriös och sentimental (för alla vet väl att det är jag som avbryter alla seriösa diskussioner med en dryg kommentar för att slippa dem, vilket kanske egentligen bara grundar sig i att jag är rädd för att bli vuxen och, just det, SERIÖS) så vill jag bara sätta den i fokus en gång för alla. Man vet inte hur lyckligt lottad man är när man har vänner och relationer som mina. Jag hoppas att alla får uppleva den här känslan minst en gång i sitt i liv, gärna flera, helst av allt genom hela livet. Var rädd om dina älskade, en dag kan de tas ifrån dig...

För att wrap it all up bjussar ja på massa gamla fula bilder!
(och en hel del nya och rätt fagra!)















Jag älskar faktiskt er!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Fina

Underbart inlägg! <3

2008-10-20 @ 06:38:58
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: j

DÄR E JAG, DÄR E JAG! pekar frenetiskt

2008-10-21 @ 14:14:04
URL: http://mittlivsombloggstjarna.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0