Wild weekend part deux

Ännu en helg förbi, fortsätter det i den här takten ska det nog bli både jul och nyår det här året också... Lördagens mode var taggat, min sugaahdarlin langade festligheter i skogen. Jag, staaank, enjoo och balexx pillade sönder med våra små nyllen tills vi såg ut som riktiga superhero-ladies. Det vart förfest och girltalk, damn vad tjejhäng behövs i min mansdominerade vardag, och sen bjussade balexx kära moderkaka på skjuts. Alla var festligt utklädda och man kände knappt igen folk som hoppade på en och slickade en i ansiktet. Det hände mycket kul, men kvällens höjdare va nog när isbjörnsmannen tappade balansen och singlade in mellan träd och sten för att kramas med cykelstället (eventuellt utmanare, enjis feta comeback!)

Söndagen inleddes med flottig frukost, gossip girl och cäändy och avslutades med sweet sweet lovin' a la SATC. Mjaao I just love the siblings...

NU ÄR DET MÅNDAG, men inte vilken måndag som helst, utan en nääääz munday utan ångest och med en sockersöt känsla i magen. Prao-Jakob är här för att visa vad han går för, och ja får lite time att relaxa med mina tråkiga arbetsuppgifter för att utföra de roliga istället!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0