Tre saker...

Det finns tre saker jag bara tvångsmässigt måste göra...

§1   Pilla/riva/skala bort allt det vita på mandariner. Ni vet allt snubbigt vitt ludd som sitter på själva klyftan. Jag vill ha minna citrusfrukter clean, so fresh and so clean clean!

§2   Jag kan bara inte, under några omständigheter låta bli att jämföra folk som är lika. Tillexempel när man kollar på film eller går på stan. Jag BARA måste hitta någon likhet mellan mina vänner/bekanta och moviestars/okända creaps. Detta är tydligen mycket påfrestande för folk i min omgivning, förlåt!

§3   Att lyssna på en låttext och inte analysera den, och sätta in den i mitt eget liv är för mig ohållbart. Jag har försökt, men tro mig, det är hopplöst! Allt handlar väl änså om mig?

Angående punkt tre tänkte jag att den skulle få lite space i bloggen då jag under de närmsta dagarna endast tänkte skriva med låttexter eller klipp med låtar. ENJOY!

PEACE


Kommentarer
Postat av: alx

and we love u for that sugar

2008-11-28 @ 00:01:29
Postat av: Jessica

men du glömde en liten tvångstanke unga dam.. Men den kan man kanske inte skriva ut på bloggen... <3

2008-11-28 @ 02:44:39
URL: http://jeccica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0