Svunna tider..

Under nattens 15 minutes of "jagkanverkligenintesova"-attack så satt jag som en apatisk zombie och läste igenom alla mina inlägg någonsin. Jag vet att A to tha GNES berättade att hon gjort det någon gång och hur mycket hon skrattade, och jag hade i den sekunden hon berättade detta mycket svårt att förstå vad hon menade. Jag som alltid skrivit rätt trist och inte haft speciellt mycket fantasi tänkte jag. Men tjiiii, det va galet mycket aktivitet på bloggen där ett tag under hösten 2007. Modetips, länkar till roliga sidor, bildcollage, historier, gästinlägg från andra och en massa annat. Detta gav mig lite prestationsångest. Är froodie.blogg.se inte som den en gång var, nämligen innehållsrik?

Som liten piffig avslutning måste jag bara lägga in en favorit i repris som ja hittade i ett av mina gamla inlägg, jag kommer ihåg den som det var igår... Härlig..T! (och nu blev den helt plötsligt innehållsrik)



"Mama, mama..."

PEACE

Kommentarer
Postat av: Kenza

Jag har äran att presentera ett underbart erbjudande! Kicks har gett er en otrolig möjlighet att få ett presentkort på 500kr. Gå in på http://www.gratisgen.se/ref/97312 och bli medlem, gå sedan in på svenska spel och bli medlem där. Du får då tio poäng du kan byta mot 500kr på kicks. Men skynda! Finns bara ett antal presentkort så först till kvarn!

2008-11-26 @ 19:47:32
Postat av: Jimmy

Svar: Hehe tack :D

2008-11-26 @ 20:10:38
URL: http://poppatris.blogg.se/
Postat av: ENJI

MAMAENJI!

åå ja minns knappt det här men du langar ju paint-skillz foo shooo

2008-11-26 @ 22:00:46
URL: http://enjienji.blogg.se/
Postat av: A to the G

Agneta sover aldrig :( Däremot hejar Agneta på Froo' i fighten kring den perfekta mannen, men hon inser att Sirre är en skön kvinna.



(sen kan du ju alltid tänka på att Sirres man befinner sig Bullen på "den soliga stranden" och blandar drinkar. det gör ju honom LIIIITE mindre åtråvärd iallafall)

2008-11-26 @ 22:29:10
URL: http://dinmama.blogg.se/
Postat av: Diggerfjunis

Vilken söt blommig klänning du har! Mina förväntningar på din blogg är nu höga, mycket höga.

2008-11-26 @ 22:46:02
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: SIRRE!

VAD FAN ÄR DET JAG SER AGNETA SKRIVA!!! VILKEN LÖGNARE! Han är inte alls där :( Han är så perfekt han kan bli på alla sätt och vis :) Hihihi! :) Fast han kanske en gång i tiden var där och blandade saftiga och starka drinkar till en tjej vid namn Anna , men det var a long time ago!

2008-11-27 @ 00:19:28
Postat av: Sixten

Förresten höll jag på att avlida när jag såg dendär bilden! HAHA RIKTIGT HIGH high five på den!

2008-11-27 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0