Sicko's night

Om det är något jag inte gjort inatt så är det sovit i alla fall! Snor och svullen hals. Usch. Sover omgiven i sängen av extra täcken, raggsockar, nässpray, snorpapper, vattenflaskor och halstabletter, helt klart charmigt! Planen idag var att jobba, tyvärr (hm?) så går det nog inte. Inte ens teaterdaten ikväll kommer bli av, helsänkt! Och jag som nästan aldrig blir sjuk...

Nu är jag hungrigare än en puma (en coooooouger) efter en tur i ingenmansland. Ska släpa mig ner och öppna kylen för att sedan tycka synd om mig själv för att det inte finns nått annat än kråkfötter och rotselleri att kalasa på :(

PEACE


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

jaså? oh, det måste jag spana in :)

2008-11-20 @ 13:14:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0