Osämja i My Little Pony-rummet

Jag tror jag har det.. Det är inte mig det är fel på, inte heller min dygnsrytm... ALLT är MacIE's fel. Det känns inte längre som om att vi är in this toghether. Jag kan inte leva i en relation där jag bara gergerger och hon BARA TAR!?

Trots att jag ideligen försöker gå och lägga mig har hon mig i ett järngrepp. "-Kolla facebook, läs lite bloggar, beställ lite kläder, ladda ner lite musik, kolla på några serier osv osv osv..." Det är helt enkelt därför jag inte sover. Så jävla lättlurad? Vad gör man när man är fångad i ett destruktivt beteende? För jag har fan ingen aning, det är ju någonting jag lärt mig under år 2008...



PEACE


Kommentarer
Postat av: ENJI

men det är ju för att den är så jävla FUL

inte konstigt att du inte kan hålla tassarna borta

2008-11-26 @ 13:00:28
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0