Magic three, ett nytt koncept?

Gårdagen var fylld av upplevelser. Fitt-Jogge hade tagit mitt busskort, leg, kort och tagit löpet till Fitt-skogen. Detta innebar skjuts av snälla föräldrar till TC där det nya konceptet hängde sönder som de sletna asen vi egentligen är. Det blev mucho chilltime i sängen under eftermiddagen innan Balliloo kom och lös upp mitt mörka sinne. En snabb visit av Habbmaestro innan världens bästa bilförare kom och hämtade mig. 15 kärringstopp senare landade vi hos Mamma Elin för tjing-tjong mat och sprit i stora lass. 

Eftersom Fina, naturbegåvningen, hade bil så skjutsade hon mig till älskade H där sällskapet väntade. Magic three återigen samlade vilket självfallet resulterade i succé. Vallentunas uteliv visade hög klass även denna kväll då, hör och häpna, Gym&Sim bjussade på  grym närvaro, ett skämt som aldrig slår fel. Träffade även älsklingsVillo som jag faktiskt saknat sönder under åren, de va grymt och nostalgiskt. Varför träffar man long-lost-penpaals varje helg? 

Tillslut kickade the drinks in och det blev ett härligt återseende med Sweet L, och en mysig stund i snön :) Galen hemfärd med nån jävla buss och lillasyster Flygel, där jag var ett riktigt fylleas, tyvärr 4 timmar för sent, kvällen tog aldrig slut utan mös på hela natten och morgonen, HALLELUJA!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Fina

Naturbegåvning, kunde inte sammanfattat det bättre själv.

2008-11-23 @ 23:34:17
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fitt-skogen?

Asmysiga-najsa-chill-skogen?

To call everything by it's right name, som vi lärde oss i "In to the Wild"!

2008-11-24 @ 21:22:33
Postat av: Joel

Fitt skogen?

Asmysiga-najsa-chill-skogen?

"To call everything by it's right name", som vi lärde oss i "In to the Wild" (en film som faktiskt är inspelad i Ekskogen)!

YES!

2008-11-24 @ 21:24:23
URL: http://strider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0