Hur kan något bli så bra?

Efter en riktig hell-week på jobbet och in my mind så har kvällens bravader plåstrat om mitt sargade sinne. Nyss hemkommen från en riktig kalasnight med underbara peeps känns det bättre än nånsin. Att lite kärlek från vännerna och närhet från medmänniskor man kommer på att man saknat i sitt liv kan göra en så gott, det visste ja inte! För övrigt låter jag jävligt filosofisk för att just ha kommit hem, ser ut som stryk, känner mig som en påse skridskor i nyllet, men lyckligare än under hela veckan som gått. Kvällens goodie var nog underbara mannen, en long time love, no see, som kom tillbaka i min omgivning för en kväll. Kändes som det va igår vi käka korv med bröö, snackade i telefon i timmar och rejsade över lindholmens ängar, mr T, underbar!

Nu langar ja mest sleepmode tillsammans med mina bedbuddies söthanna och gollejoel!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0