Englajakt

Tyngt gympass, med min companion enji a.k.a mean machine crazy leg liftah', som kommer ge mig mer smärta än vad ett fall från en djup klippavsats i grand cannyon ger roadrunner. Biffade söndar allt utom Abdominal och avslutade med en härlig insektsrunda på 20 min. Jewligt nääz, men det nääzasde var ändå att sweet secret crush boy var där och langade sitt söta nylle i mitt ansikte. Mi aaa hooow vilken fierce body han bär runt på hela dagen i ända. 

Jag längtar efter Göran som imorgon ska ta ett fast grepp om min uppvärmda kropp och mangla den till oigenkännlighet. Naprapater is the shit, Göran is the shit. Sedan blir det lite sippin' whine (på en tisdag, javisst) med ballilooloo innan vi ska hänga sönder på annexet och se Nas och andra lösa katter. Inte illa!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Jessica

tänkte lämna en åsikt om det här.. men kommer inte på en speciellt bra. Jag kommer iaf och hälsar på dig imorgon. Hoppas jag får vara med då.



<3

2008-11-03 @ 22:56:43
Postat av: ENJI

EEEENGLAAAAAAAA

går lös med ficklampan

2008-11-04 @ 15:43:35
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0