De e inte samma sak nu...

Snön faller över tuna-hoodet. Det känns alltid lite bättre när det knastrar under fötterna och luktar minusgrader ute. För så är det faktiskt, det luktar nått alldeles speciellt när de e kallt ute. Tankarna flyter iväg till underbara Åre, snötäckta berg och morgonsol. Känslan kommer tillbax. Vaknar upp ur koman och märker att jag sovit i fosterställning i J-Dawg säng. Känner hur tröttheten börjar släppa och hyperaktiviteten kommer igång. Kommer att tänka på mina typiska olika stadier, mat=sockerkick=hyperaktivitet. Film/TV=trötthet=sova. Vakna=pigghet=överenergi. Du skulle le, du känner mig så väl. Allra bästaste. Drömmer om det varma rummet, mjuka täcken, svagt ljud i bakgrunden av dator och andetag. En underbar människa som saknas. Orka nostalgi trippar värre än fritt-fall efter en korv med bröö' :) Vem ska jag nu berätta alla roliga saker för, åh jag saknar!



Hög på min kur, e ja lycklig nu eller?

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0