Another day goes by...

Det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Ena dagen är det sommarkväll, rosé och härlighet, andra dan' blir de vargavinter med frost som biter i de små hamsterkinderna och blixthalka värre än Jenna Jamessons underliv 2 min in i inspelningen av den nya "långt ner i whatever".

 Idag ha rdet varit konferens-tajm at work och min tunga är helt upptuggad av alla gånger jag har varit tvingad att bita mig i den för att inte vråla ut ett pms-laddat "jagskiteriattduärenutstöttjävlakomministertantpå45årmedfulaungar"-vrål i nyllet på vissa härliga medarbetare. Produktivitet är inte en självklarhet på min arbetsplats utan snarare en lyx få möten förunnat. 

Efter en mjäkdag i Frösundas skogar fick ja helt o-hey-o-key sällskap i my little ponny rummet av Stinken, Mr M och Hanniloo. Schyrre kväll med en väluppfostrad herre i sin bästa år, mkt skra....TT och härliga popcorn orgier. (Men tyvärr känns livet fortfarande tristare är en 2sekundersförlust i "stoppa-ner-handen-i-en-bytta-och-känn-efter-äckliga-saker"-cellen på fort boyard, vem fan vill sitta i finkan när resten av gänget springer och samlar pengar i en tigerbur liksom?) 

Mjao för morgondag med ännu mer snor, brunch hos Joxx och PG-lir!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah.... mycket roligt och härligt inlägg att läsa :)

2008-11-19 @ 16:21:55
URL: http://jeccica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0