Åh lovely <3

Konstaterande numero uno. Antingen har jag vänt helt på dygnet eftersom jag inte ens är lite trött när klockan är halv två, eller så har vinden vänt och jag förvandlats till en natt-uggla. Hm, alla som känner mig vet väl att jag är den som somnar så fort jag lägger mig vågrätt efter klockan 21?

Konstaterande numero två (hm, klingade inte alls lika fint som uno) Jag är mycket tacksam för de fodrade gymnastikskorna (retro-ord, and we just love it) som min ömt älskade moder gav mig i julklapp förra året trots att jag inte riktigt förstod de fiffiga med dem just då. Detta upptäckte jag idag när ja tog en liten promenad innan jobbet och smygslängde mig i snöhögen vid parkeringen, och inte ens blev lite blöt om fossingarna!

Konstaterande numero trés. Jag har äntligen hittat ett mumsigt lappie-fodral till MacIE som redan övervägt och tillåme agreed till att bo i detta under div. utflykter osv. Måste beställas illa kvickt innan de ex som finns flyger sin kos för att bli hem åt snuskiga dell-datorer eller nått! Mest snyggt, watch this...



(Här kanske det borde stå någonting i stil med Konstaterande numero four, men det kändes liksom lite överflödigt eftersom alla goda ting är tre. Ja som tillexempel, de tre små grisarna, tre gringos, the magic threesome m.m) När jag ändå var inne på den trevliga sidan som tänker underlätta mitt liv med ett fodral till MacIE, hittade jag ett par muchos snygga skor som jag VERKLIGEN känner att jag behöver. Dock i tider som dessa, med finanskris och allt samt ett blonderat hårsvall som kanske borde fixas till, känns det inte helt safe att bara köpa. Fast sen när började jag egentligen fundera över sådant? Måste överlägga med min partner-in-crime-shoe-buyer-friendo-AE-EL-EX tror jag... Här kommer ett smakprov i alla fall.. Vad tycks?



Ujuj, långt inlägg. Kanske är trött trots allt? Fan, då faller ju hela treenighetskonstaterandet om konstaterande numero uno är lögn? SATAN. Sov nån gång...

PEACE


Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe.. ganska;)

2008-11-25 @ 09:33:13
URL: http://mikaelalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0