Översvämmning.. var? I min hjärna!

Hejhejhallådagboken!

Ojojoj vill jag nog inleda med. Det va ett sjujävlatag sen ja kleta ner nått här, och det är många bidragande anledningar till varför. Just vilka, skulle ta hela natten att signa så vi nöjer oss med att jag i alla fall tagit tag i mig själv och skriver igen :)

Det finns tusentals saker att berätta som både är underbart underhållande, hjärtskärande tragiska och alldeles überhäftiga- "pårosamoln-söta", men just ikväll är det översvämmning i min hjärna (som åke & lill-erik skulle uttryckt det) Jag kan helt enkelt inte välja vad ja ska skriva.. kanske är detta starten på en skrivkurva, kanske inte... Men en sak är säker, froodie är här för att stanna.

PEACE


ps. tack alla söta kex som tjatat och uppmuntrat ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0