Rock n roll

Torsdag, fredag & lördag har verkligen varit helt galna. Det va länge sen ja släppte kontrollen så mycket!
Dock har det varit awesome, och UTAN söndagsångest. Visst lite fredags och lördagsångest kanske
men inget idag, och det är emil's förtjänst (med lite hjälp från elin & Joxx)! Det har varit schysst med en
man under helgen som en klippa i stormen, då jag egentligen bara saknar ihjäl mig efter det enda jag
behöver, min älskade M. Jag är helt snurrig i huvudet av saknad. Men snart e han hemma <3

PEACE


Kommentarer
Postat av: agnes

partat familjen erikssons hus sönder och samman? :O

2008-03-17 @ 12:33:35
Postat av: Jennifer

visst :) fotad av en lyckligt lottad vän i Californien :( haha

2008-03-17 @ 14:15:43
URL: http://benti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0