Luella Luuv

Hon är en Gud på sin tron, oberörd och alltid bäst, jag e galet i Luella Bartley! Titta tillexempel på spring collection 2008, där det genomgående prickiga och de söta luggarna i massa olika färger får vem som helst att spricka upp i ett leende, tillochmed den där gamla surgubben mittemot dig på tunnelbanan som luktar lite gamal hud. Hur det sedan visar sig att de volangprydda miniklänningarna och de chackrandiga skorna lyfter en till himmelriket är en annan femma, batman influenserna susar fortfarande runt som en dröm i mitt huvud. Jag vet i alla fall att Luella e min hjältinna, då, nu och för alltid! Gemiiiiiig

image151


Kommentarer
Postat av: emma

Mmmmm vad fina. Så snygga mimmi-frisyrer också!

2008-03-10 @ 17:00:43
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0