Gossip...

Allt detta eviga snack om Gossip Girl tänker ni säkert. Visst det är mycket snack, men det e verkligen inte lite verkstad. Sitter som klistrad varje vecka, älskar det. Men kanske inte helt otippat då jag skulle sälja min själ för en ny säsong av sex in the city (får väl nöja mig med filmen då) eller kunna sträcktitta på alla Desperate säsonger på en hel helg.

Chick-flick's är min grej alltså. Inte för seriöst (men ändå superseriöst, vem älskar inte designskor liksom) och inte moget (vem vill vara mogen när man lever i en värld av utseendefixering?). Men den kvarstående frågan, vem är det man inte tycker om egentligen, är det Blair eller är det Serena?

Jag gillar chuck i alla fall, mest het :)
PEACE

image152

Kommentarer
Postat av: Bella

Är beroende av Gossip Girl =)
Blair brukar gå mig på nerverna i varenda avsnitt..kanske för att hon är så elak hela tiden :)

2008-03-10 @ 19:05:10
URL: http://contactghost.blogg.se
Postat av: Bella

Är beroende av Gossip Girl =)
Blair brukar gå mig på nerverna i varenda avsnitt..kanske för att hon är så elak hela tiden :)

2008-03-10 @ 19:07:16
URL: http://contactghost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0