Fröken Bostadslös

Kära läsare...

Då jag på gamla dar blivit en aning stingslig i mitt beteende och både glömsk och arrogant (enligt säkra källor) är min bostadssituation på upphällningen. Det verkar falla sig så att ett ultimatum har faststälts på uppsökandet av ny bostad (läs lägenhet). Under de premisser jag just nu söker på, ligger mitt rökande och min mindre starka lönesituation som ett stort hinder för min existens. Jag hänvisar till mitt lågbetalda, dock mycket underhållande praktikjobb, och min dåliga karaktär, ang inhallationen av nikotin. Trots detta hinder måste en bostad införskaffas illa kvickt, annars är inom en kortare tidsperiod det kokta fläsket stekt. Om du som läsare känner till eller har någon form av boende att erbjuda, var vänlig lämna en kort, men välformulerad, kommentar under denna välskrivna tillbedjan.

Sofistikerade hälsningar från den eminente,
Eder Fröken Sundgren


KORT OCH GOTT, JA MÅSTE HA EN LYA, PÅ MOMANGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0