Spoontajm

Smålands djupa skogar 00.51 lägerdag 5

Allt flyter förvånansvärt bra. Ledarna retar inte gallfeber på varandra än, potatisen är lika smulig som vanligt, regnet öser ner i sin ordning och konfirmanderna har hakat på alla internskämt vi använt oss av de senaste 5 dygnen. Sweet. Dock har pesten spridit sig som vinden över gården och var och varannan kotte är insjunad i någon konstig symptom som verkar vara värre än SARS. Dock har jag själv och min trogne bundsförvant brölimöli inte åkt på minsta lilla... ÄN! Jag bara väntar på storsmällen, och tro mig, det är bara en tidsfråga innan febern knackar på min pärleport och halsontet rotar sig i mitt svalg. DAMN!

Alldeles strax ska jag kojjsa ner mig och spoona enten som värmt min säng till bredden. Dock är det något som stör mig. Jag vet inte vad och jag vet inte varför men något är det. Jag kanske borde ta mig i kragen och ring lite imorgon, jag saknar ju faktiskt en del folk at home!



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0