Modeswitch

Smålands djupa skogar 01.19 onsdag.

Herr Ågren har smygit omkring och våldtagit mina tankar de senaste två dygnen då ja helt plötsligt insett det faktum som var på väg att förverkligas. Konfirmationsläger. Läger equals jobb i massor och total isolering från omvärlden i två veckor. Tyvärr påverkade detta konstaterande både mitt humör och mitt positiva tänkande negativt... Bla bla bla, nu till själva prestigen i kråksången. Det kändes sucky men nu är jag en happy gaal igen. Ja sitter nämligen i min egna lilla stuga med eget badrum (och dusch, HALLELUJA) och skriver blogginlägg från en dator (hör och häpna) med trådlöst bredband (YIPPIEKAIYEY) samt tittar på SATC på vår hyffsat stora TV med tillhörande rosa playstation, what's the deal? Och som om inte detta vore nog så verkar konfisarna vara a little piece of heaven so far och är både intresserade och lägger sig när man ber dem. Kontentan av denna fucked up story är ifs mest tragisk men beundransvärt ärlig, vi lever i ett samhälle där omvärlden måste nås via mobiler, teve, internet 24-7, och om vi inte får vår beskärda del av kakan så funkar vi inte normalt. och THANK GOD (passande va =D) så kommer jag få kakan hela dagen varje dag ända tills mina arma fötter klampar innanför dörren till civilisationen igen! BOYAAAH



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0