Big-cityrollin'

2 veckor in the fucking woods kan ibland bli lite långdraget och trots SATC-shoebox och internet så behöver man ibland komma till civilisationen. I detta fall blev det den stora metropolen Jönköping. Tro't eller ej men staden har sin charm med sjöläge vid vätterns strand och genuina små butiker. Jeppes favrit blev det lilla bageriet med hemgjorda bakverk. Jag höll på att ta livet av mig när ja stötte ihop med mina old time lovers inne på Scorett på A6 shoppingmall. I täbban fanns de inte i rätt size och i le big city Stockholm så fanns de inte alls. I fuckin' Jönköping fanns de, i rätt storlek, och nedsatta med 300 spänn, och vad fanns på mitt konto? INTE ETT JÄVLA DUGG. Mjäääkigt som fan. Så ja köpte en teletubbies DVD till Sixten på ICA istället. TJOFLÖJT!

PEACE

Kommentarer
Postat av: SIXTEN

fet film alltså! Det enda jag kan tänka på just nu är hur gärna jag vill se den!

2008-07-22 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0