Helgledigt = Filmcathinguptodo!

Mycket filmtittande har det blivit under ledigheten. Jag fick Disney pixars samlingsbox av baby i Julklapp, där bland annat Hitta Nemo, Superhjältarna och Monsters inc finns med. Tror jag sett alla utom Toy Story 2! Ett kap!

image76

Kan verkligen rekomendera en gammal goding med äkta bitches-highschool-stalker-anda, "Pretty Persuasion" Med bland annat Evan Rachel Wood och Ron Livingston i rollerna.

image74

Annars är jag grymt imponerad av Will Smith's nya rulle "I am Legend" Fartfylld, sorglig, rolig och med ett annorlunda slut! Går upp på bio den 25 Januari för hederliga människor som inte tankar saker. (BRA DÄR!)

image75

Kommentarer
Postat av: ENJI

jag älskar när du använder ord som FARTFYLLD

2008-01-07 @ 19:34:29
URL: http://enjienji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0