Gynningfeber

Har längtat mkt efter "I huvudet på Carolina Gynning" och nu är det på 5an. SYND bara att jag jobbar, men TUR att jag har en snäll pappa som spelar in. Förresten kommer folk ihåg hur det va när man hade VHS? Ja har tyvärr ingen spelare men en heldel grymma gamla rullar. Häromdagen kollade jag å Jexxet på Fucking Åmål (för 1000e gången) på VHS! Jag älskar det där mysiga surriga ljudet när man rewindar den. SÖTT! =)

Annars e jag galet sugen på Gossip Girl som börjar snart i de svenska teveapparaterna. Det lär bli en höjdare. Nu ska jag dock hem och ta tag i första säsongen av Grey's, eftersom jag är en av de få människorna som går i ett par skor som ALDRIG (och nej, det har jag verkligen inte) sett ett enda avsnitt. Min snälla mams å paps got me a box, så ja tänkte ge serien en chans. DVD-boxar finns för er som inte visste asbilligt, eller relativt billigt på Buylando i mörbycentrum. 2 st för ynka 499 kr. GRYMT!

Peace...

image83

Kommentarer
Postat av: Leca

Åh Fridi, du har en sjukt härlig framtid framför dig med Greys. Helt ljuv, helt underbar å helt beroende. Vi har kollat på alla program sedan oktober å vi är helt FAST. Nu ska vi kolla på nästa proram...hihih.
Ha sköna Greys-stunder Frida! Å tacka dina föräldrar för boxen, du anar inte!!

2008-01-15 @ 23:04:38
URL: http://lenacarin.angslycke.se
Postat av: Alx

gynnig typ var det bästa jag sett på länge!

2008-01-15 @ 23:24:04
Postat av: agnes

jag har inte heller sett greys. :O
men det förstod du antagligen?

2008-01-17 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0