Fresh start!

Nya året, nya livet.. är det inte alltid så det låter? Med nystädat rum, nystädat garderob och nyfixad utvilad själ tar jag mig an 2008. Jag har i alla fall bestämt mig för följande;

1. Sätta igång att träna ordentligt igen, december var inte min månad på den fronten.
2. Inte slänga kläder över hela rummet utan hänga dem i graderoben.
3. Bygga om garderoben för att underlätta punkt 2 :)
4. Umgås mer med familjen och vänner som hamnar lite i skymundan.
5. Gå upp tidigare och sätta igång att jobba så jag får mer tid på kvällarna!
6. Dra ner en del på nikotinintaget...

Däremot tänker jag inte sätta mål som ändå aldrig kommer uppnås;

- Sluta röka (vem fan klarar att hålla det som nyårslöfte? Inte jag iaf, det är bevisat)
- Ta långa promenader, orka slask, då e ja hellre på gymmet!
- Finnas tillgänglig för allt och alla hela tiden, då går man sönder...

Sen till sist det jag faktiskt hittils tagit tag i;

# Städat, eller snarare sanerat mitt rum grundligt
# Organiserat garderoben och slängt gammalt shiet
# Gjort en ny temavägg (där inspiration ur tidningar från världens alla hörn samlas) för att underlätta hopplösa "åhjagvetintevadjaskahapåmig-dagar"
# Hittat min Ipod och fyllt den med massvis av fräsch musik =D

För övrigt känner jag mig galet full av inspiration och vill bara slanga in massor av nya blogginlägg med tips, tricks och beskådningar. Keep it coming liksom!

Peace

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0