ett ärligt försök...

Jag försöker verkligen samla mig, ta tag i mig själv, ruska om och klappa till min egen kind! Men detta verkar vara ett omöjligt faktum. Allt går i ultra-rapid. Inget går den rätta vägen. Bloggen saggar ihop, träningen går trögare än en ovallad skida, och känslostormen förvirrar mig gång på gång under den gråa dagen. VAFAN, varför kan inte allt bara släppa...? Lite medvind, lite lycka, lite energi? Inte ens ett ynka litet modetips faller från mitt träd till huvud.

Kylan blev min vän
min ursäkt för att
gömma mig igen
I musiken
Och Ziggy blev min bror
När du fann mig satt jag hjälplös
vid ett bord
jag som nyss föll till en
obegriplig jord...

Kent - Hur jag fick dig att älska mig

Kommentarer
Postat av: Leca

kommer till bunkern vid nio imorgon...är du där då så fet-ses vi!

2008-01-31 @ 11:36:48
Postat av: enji

kom till spanien imorn sa kan vi hanga sonder!

2008-02-01 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0