Den första helgen i resten av mitt liv...

...har varit en galet bra helg faktiskt. Tro't eller ej. Fredagen bjöd på mysig träning och chill Fika me Ajlin, Jos å Jexxet. Mkt good. Sen blev det hemmamiddag med mor och far. Fett schteekig kom min älskade Johoe hem och jag kastade mig genast på den lilla bruna falukorven. Efter det drack vi massvis med drinks hos mej, på lokala tuna haken och med en liten flashig avslutning på det ännu mer schteekiga MG. Sjukt mycket folk och mina förutfattade meningar är slagna i bitar. Har man bara med sig tillräckligt mycket söta människor så blir allt bra. Träffade även en gamal kär vän, sjukt najs, daxx för playtime ;) igen soon! 

Lördagen var all over igen en riktigt najs kväll där det hängdes med gamla bästisar och rajjades tills natten blev till dag...

Efter allt som hänt den senaste veckan (och tro mig, det är en del) så kändes det som om söndagen skulle bli monsterångestdagennummerett. Som tur är plockade Forsman upp spillrorna av mig från lördagkvällen och slängde ner mig i bassängen för en välbehövlig vattengympa, med efterföljande stanfika med Källis. En runda till Stockan, för att titta till min favoritBuppo med tillhörande Daniel vart pricken över i:et.

Veckans Antal:
...uppraggningsförsök från äckliga creeps - 3
...uppraggningsförsök från sweet dudes - 3
...flaskor vin - få se nu..4? eller kanske 6? ehh :S
...krossade hjärtan - 1 (still going strong)
...underbara fyllemåltider med 500 kg kryddor - 1 (thanx Johoe!)
...träningspass - 6 (högst jävla seriöst, good gaal')

Kontentan. Man kan ha kul fast man är trasig. Det går, men det hinner ikapp en, särskilt en sen söndagkväll...
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0