Bloggtorka!

Över helgen blir det torka. kanske för att det är så blött annars :)

Jag är på jobbet, och är galet trött! Har lirat GuitarrHero & Kollat på Bert hela natten med min partner in crime Jozoboy =D Fredagen spenderades med M, det va galet skönt, vi långpromenadade och tog en donkenround. Allt är frid & fröjd! Blev en liten okynnesöl med Jooz och Josie innan kvällen var till ända. Lördagen började med intervallträning och avslutades med förfest hos Tina med massa singstar & vin, samt en storslagen avslutning på lokalhaket (hm inte direkt kanske...)

Har pratat med min gamle vän och älsklingsfilur "Andiiiiiie" en del på sista tiden, helt underbart. Känns som om vi är soulmates ibland. Han har svaret på gåtorna och jag är galen i den norrländska feelingen. Hoppas på chill och middag nästa vecka, galet länge sen vi sågs!!

PEACE

Kommentarer
Postat av: lenis

hej frixxie dixxie! Du verkar ha kommit in i värsta träningsmoodet...önskar jag med var där. Skall börja dansa imorgon...men vad gör väl det åt beach 08?!?
Önskar jag hade lite pepp i kroppen som höll mer än en söndagskväll. Nåt tips?

2008-01-21 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0