The Mission

Va inne på Bianco i täbban i veckan, för att Jexxet skulle lämna tillbaka ett par skor. Mitt i allt så hittade jag ett par supersöta high heels i svart/paisley med öppen tå. Jag är inte "gå-i-högklackat-tjejen" EGENTLIGEN men eftersom de va så bekväma så tänkte ja att ja skulle öva mig. Det är inte helt lätt, men till sommaren borde ja väl ha klarat mitt misson. Nu till det schyssta i kråksången.

Läste på aftonbladet att "Högklackat ger bättre sex liv", vilket låter helt absurt vid första tanken men sen när man läser artikeln faller bitarna på plats. Läs den, och spring och köp dig ett par heels om du inte redan äger ett par (ja äger massa par men de står mest och ser sexiga ut i garderoben)

Ett litet avslutande citat innan ja springer ut i snöstormen...

"- När du har på dig högklackat blir livet mer spännande..."
          // Manolo Blahnik

image91


Kommentarer
Postat av: Mattias

"Högklackat ger bättre sex liv"

Jasså, har man sex liv? Sexliv kanske ;-)

2008-02-03 @ 19:22:15
URL: http://www.gitarristen.blogg.se
Postat av: Linda

"- När du har på dig högklackat blir livet mer spännande..."

Man vet aldrig när man kan göra världens vurpa och halvt slå ihjäl sig :)

2008-02-07 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0