Olidlig måndag

En jävla olidlig måndag. Alltid lika jävla olidlig. Klocka ställd på 8, somnar om, som alltid. Drömmde idag om en man i min säng som hade försovit sig och om två stora svartklädda typer som kastade in honom i duschen. Vaknade med ett ryck halv tio och slängde in mig själv i duschen, är jag en man som sover i min säng? Ett telefonsamtal som var bortglömt... "-Hon är död..." VAVAVAVA? inga mer döda människor. ingen mer död. "-nej det va inte hon..." andas ut. Kommer till jobbet, ler åt alla, smyger ut och röker sönder mina ångestsåriga lungor lite till. och lite till... och lite...

Har läst 3 bloggar från scratch idag, varför blir ja sjuk i huvudet av att läsa om andras liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0