Mascaraproblemet

Jag har alltid kört på cliniquemarcara, främst av en anldening. DEN GÅR ATT TVÄTTA BORT MED VATTEN. Jag har massa andra mascaror (böjningsfel kanske) hemma också men efter x antal blöta utekvällar då man skvätt vatten i ansiktet för att tvätta bort sminket har det resulterat i den hemska pando-looken dagen efter. Fy bubblan. Dessvärre har den mascaran från clinique jag använder visat sig vara mindre hållbar, den kletar lite när det regnar ibland och rinner när man svettas på gymmet. Därför är jag nu lycklig som en gnu med nya loboutinskor då jag läst om cliniques nya wonder,

"Vows to look pretty for 24 hours without a smudge or smear. One stroke and these pretty lashes last through rain, sweat, humidity, tears. Yet the formula removes easily with warm water. Unique brush reaches and beautifully lengthens even the tiniest lashes. Ophthalmologist tested, too."

image134

Lash power mascara, min räddning ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0