Helgen, tidskrifternas revival

Då jag under helgen åkt tåg fram och tillbaka till Nyköpings vackra stad hanns det med tidningsläsning utan dess like. Därför utlovade jag en serie mode, skönhet, bok, film och kulturtips. Dessa kommer därför skrivas idag till stor del. Det är inte spam, bara massa inlägg med stor betydelse.

Därför börjar jag nu med tips på en Utställning på Moderna Museet i Stockholm som jag läste om, Andy Warhol Andra Röster. Utställningen pågår mellan den 9 Februari och den 4 Maj och det är verkligen nått som jag tror kommer va grymt. Är sugen på att tvinga med mina OLD SKU:are på en tur. Suget!

image100

Kommentarer
Postat av: alx

jaaa andy!

2008-02-12 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0