X-mas day..

En överlag bra julafton. Julefrid, fina klappar, lite hederlig medmänsklighet och snälla vänner. Klockan är alldeles för mycket och ja kom precis in. Det e tydligen kallt ute, speciellt om man skuttar runt i strumpbyxor. 

Jag blir så trött på människor som inte fattar vinken. NEJ ja vill inte vara din fuckin girlfriend och NEJ jag vill inte föda dina barn okej? Varför har man inte alltid med sig en arg stor varelse som kan trycka in lite vett i skallen på det motsatta könet. Står det ligg med mig i pannan eller what's up? 

Oh det kan vara så att jag i ett svagt ögonblick ikväll lovade bort min arma kropp till djävulen imorgon, orkar man verkligen gå ut?

PEACE
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0