Plötsligt händer det

OMG. Vad har hänt bloggish? Helt plötsligt, eller ja, den senaste veckan, har läsarantalet legat mellan 30-40 unika och över 80 sidvisningar. De sistnämnda kan jag ifs tacka Balii för, stalker bitch som klickar in hos froodie 30 ggr om dagen :). Antingen så har folk tråkigt såhär i lågkonjunkturen eller så är det så som Kribban säger, jag är tydligen bra mycket intressantare och sexigare när jag är deprimerad. För källor säger mig att man, trots Hanniebunnys försök att påstå motsatsen, inte läser min blogg för att bli lycklig! Men whattafuck, ja e nöjd. Lite manodepressivitet har väl ingen dött av?



PEACE


Kommentarer
Postat av: alx

jag har vara varit inne tio ggr än så länge idag manodepp <3

2008-12-04 @ 13:35:57
URL: http://froodie.blogg.se/
Postat av: Hååg

Deppofroodie = Hårrny Hååg

2008-12-05 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0