Nattliga funderingar när de är som bästa...

Det kan ju bara konstateras en sak i alla fall. Min kreativitet flödar inte på dagarna? Eller så är det så att jag bara är så jävla upptagen daytime? Hm, nehe, inte det heller... Jag kanske bara är extremt aktiv på nätterna, som ett djur i djungeln? Kommer ni förresten håg djungeldjurethugo <3 Han var söt. Jag brukade ligga i soffan hos familjen Flygel och dricka o'boy i mickey mouse glas och med dom där roliga skedarna med snidade träskaft. Ibland var Börje hemma och satt vid datan i Y-front. Oftast tröttnade vi på teven när lillan bytte till Cartoon Network (hennes dagliga dos var väl sådär en 8 timmar) och gick upp till stora lilesysters rum och lyssnade på musik på hennes coola CD-spelare med dovt ljud. 

Idag såg jag Lejonkungen. Den var inte riktigt lika bra som jag kom ihåg den. Inte för att det är en trist story eller så utan för att varje gång man skulle sjunga med i låtarna eller säga med i replikerna så var det på engliiiska istället för på svenska. DUMT. Man kan ju inte annat än hänga på i kommentarer som; "Fel igen, jag känner din pappa"

Jag saknar mig själv lite faktiskt. Vart tog jag vägen? Är jag den som är vaken på nätterna? Är jag den som struntar i att gå till jobbet varje dag? Är jag den som äter stark mat på ching-chong? Nej.. Jag skulle inte tro det va. Where did the REAL me go?

 


PEACE


Kommentarer
Postat av: Anna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN GOLLEFROO, du är ju bara för wünderbaar! <3

2008-12-07 @ 12:57:30
Postat av: kornelia!

så mysig blogg du hade! (:

2008-12-08 @ 23:24:27
URL: http://korneliia.blogg.se/
Postat av: agz

ching-chong? vad har jag missat.. är det kina som gäller nu? jag gillade den där vallentinatunapizzan!

2008-12-10 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0