Konsekvenser

Vafan är problemet? Jag har inte bloggat på många, MÅNGA dagar.  Visst jag gjorde ett val att inte blogga ett tag för att trasigheten inte ville komma ut annat än i textform, och det var inget jag vill visa upp. Sen valde jag att inte blogga för att skydda mitt privatliv en del för en gångs skull. Efter det valde jag att inte blogga för att jag inte hade nått att skriva. Sist ville jag blogga men tänkte att jag kanske borde fått någon enda uppmuntrande kommentar av alla 25 läsare (som eg inte är någonting?) om att ni ville fortsätta läsa innan jag skrev igen? Men kanske inte. Jag vet ju vilka som läser bloggen dagligen, ja just det, just DU, och jag förstår inte vad som är så svårt? Vissa har aldrig i hela min bloggkarriär skrivit en enda kommentar, då blir man lite trött. Gnäll gnäll gnäll som nån jävla brud, visst. Det e bara sååå frustrerande...

PEACE


Kommentarer
Postat av: Sixten

jag har saknat dig här i bloggvärlden kvinna! Det har jag! Hoppas det är bättre med dig, supeerfroooo!! <3

2008-12-17 @ 01:42:27
Postat av: Sandra

Jag läser dig Froodie. Keep it up! Jag behöver något roligt att läsa om dagarna här på Globala gymnasiet. Putz!

2008-12-17 @ 13:12:47
URL: http://semeli.blogg.se/
Postat av: stina

i feel it in my fingers. jag är glad att du är tillbaka!

2008-12-17 @ 14:51:26
Postat av: Anonym

jag älskar froodie bloggen miiiph

2008-12-17 @ 19:46:20
Postat av: (Ballerina den) Fina

Ger man inget får man inget. Så är det...fast idag har jag gett och gett och gett (eller heter det givigt?)...inget har jag minsann fått tillbaka...så teorin stämmer inte!

2008-12-17 @ 22:40:35
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Hankie

thanks god you´r back!

2008-12-18 @ 21:46:27
Postat av: Minna

I'll allways read your stuff ;)

vad ska jag annars göra nu när jag faktiskt har lov från studierna?? ;)

2008-12-18 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0