Hur kan en text säga allt man någonsin velat säga?

"...men ibland kan du va' kass, men så är det med allt
du kan va' bra, du kan va' bäst och du vet det är sant
det sårar mig att se när folk behandlar dig illa
vi har haft våra duster, nu är det samma som innan
vissa har ingen respekt, men jag vet du förlåter
jag lyssnar på dig men framför mig ser jag att du gråter
för jag tror att du förgrovar folk med falska motiv
och jag talar till dig genom mickar på svarta stativ
dina sånger kan va' mäktigare än vapen och bomber
när du sjunger om det som hänt och om saker som kommer
detta är mitt sätt att tacka dig för att du funnits där
och lagt soundtracket till en tid som runnit iväg


blessa mig mucho - jag kan inte vara utan
strö lite socker på mig som bara du kan
blessa mig mucho - ge mig inget än det bästa
strö lite socker på mig och det vill växa
blessa mig mucho - det får mig att vilja leva
strö lite socker på mig, jag vill ha mera
blessa mig mucho - jämt och ständigt
strö lite socker på mig är du vänlig... "

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0