Hakuna matata

Idag har jag djurat fram på Stockholms gator på jakt efter de perfekta julklapparna. Det gick sådär. Jag kanske inte hittade allt som ja exakt hade tänkt mig, det kanske inte gick speciellt fort, och JA, tro mig, det var mycket folk. Men so what? Har man inte planerat bättre utan gjort det dumma misstaget att köpa ALLA julklappar sista dagen så får man skylla sig själv. Och det gjorde vi. Men med lite brända mandlar, gott humör och fina vänner så blev det som det blev, helt okej!

Nu är det tydligen julafton. Fresh. Det blir nog telefonkedja imorn eftermiddag när alla har vältrat sig i familjeliv tills lungorna nästan spruckit. Jag kommer definitivt att njuta, men det finns en gräns, och när den kommer, då kära vänner, då är det kokta fläsket stekt!

Ett stort julmjao lite i förtid (jag tycker faktiskt att man måste sova innan det kan vara julafton, det kan inte bara bli det för att klockan råkar slå tolv!)



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0