En spark i skrevet..

Just det, just det, din jävla pappegoja. Jag blir så fruktansvärt trött så alla jävla pajasmän som inte kan bete sig som vanliga hederliga människor så fort de får en fjäder ryckt ur skruden. För jag menar hur många kvinnofolk finns det inte därute som går helt nakna och blottade med uppsprättade bröstkorgar. "Dra inte alla över samma kam", och nej, det ska ja inte göra. Men någonting bara måste jag göra för att få ur mig aggressionerna mot idiotgrejjen. Vi kan kalla det just idiotgrejjen, för att det är precis det de är. Ingenting handlar om mannen i fråga utan om hans reaktion och hans försvarsmeaknismer, ingen kan vara så dum på riktigt. Det får vi verkligen hoppas i alla fall. BAD MAN, BAAAAD. Om du någonsin gör henne illa så gör jag dig illa. Det har du mitt ord på! 

Så... Nu känns det bättre :D Ingen stab's mah gaal in the back. 
(Och jag är tacksam för att ha en relativt bra pajasman i ryggsäcken, för det är han, trots idotgrejjer)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0