Det finns ingen ork..

..som min gode vän mr Habb brukar uttrycka det. Jag hatar verkligen nyår. Jag tror att jag kanske har haft ett bra, möjligtvis två. Förra nyår var total katastrof och det är inget jag önskar min värsta fiende ens. Det enda jag önskade inför i år var att få umgås med mina närmaste, jag menar då kanske det inte märks lika mycket att den bästa fattas. Men så blir det inte i år heller, det mesta pekar mot förnekelse och sopig-het. Man kanske tror att jag är sur och grinig, men det stämmer inte. Jag är ledsen, och det är inte som två häst***** i munnen direkt. Let's just wish for a happy one (även fast vi alla vet att det kommer vara lika painfull som att dra bort ett plåster... långsamt..) och get wasted i söta nyårs-dresses, precis som alla andra.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0