ÄNTLIGEN

Varje kväll den senaste veckan när jag har stått i badrummet har jag tänkt, MAGAAD, det här måste in i bloggen. Ändå har det inte gjort det mest på grund av mitt jewla teflonminne (och kanske lite för att ja vill vara så okomplicerat manly-like som möjligt). Så i alla fjantiga bloggbrudars fotspår här kommer det. SKÖNHETSTIPSET:

"Hej bullen, jag har under alla mina år, i alla fall så länge som jag kommer ihåg, använt den här mascaran, Clinique's High Impact Mascara...

...Den har jag valt för en enda simpel anledning. Den går att tvätta bort med BARA vatten utan att det hamnar någonting under ögonen. Helt perfekt efter vilda utekvällar eller träningspass på John&Kim. Tyvärr är den nog inte speciellt bra på något annat än just detta. Ögonfransarna blir inte märkbart längre, tjockare, snyggare eller nått och det har känts lite trist. Men eftersom att jag har så långa eyelashes ändå så har borttvättningseffekten helt klart övervägt den rätt mediokra användningseffekten. Men NU, nu har min värld ställts uppåner då jag helt enkelt bestämde mig för att pröva denna mascara istället...



...Det är Clinique's Lash Power Mascara. Denna, Bullen, är OOOOTROLIG. Man får enormt långa flörtiga sexy eyelashes och vet du vad? JOO det är sant, den kan tas bort med bara vatten! HALLELUJA!"

Så girliegirlies, köp den. You won't be sorry!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0