SJUKT!

jag borde sova, men i tristessens sekund rensade ja bland mina gamla länkar på favoriterlistan, OMG säger jag bara, nästan lika kul som när jag rensade bland msn konversationerna (kul och kul, tro inte att jag har slutat va sur liksom?) men i alla fall. då hittade jag bananaisland.com hur gay e inte det? nyfiken som jag är skaffade jag en inloggning och sökte på V-town (axliii) folk, och guess what. mest creepy. alla fanns typ där. fast de flesta va inloggade senast 2003 typ. men det mest creepyiga var att på startsidan står det vilka som är inloggade just då, och alla, då menar jag verkligen alla, va snubbisar, typ män, över 30! hur sjukt e inte det? jag trodde det va en kids sida typ. nas to tha T !

mjäääääääääk. borde sova. igen

Kommentarer
Postat av: Alx

omg
nostalgi så det skriker om det!

2007-10-26 @ 08:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0