Sällskapsspel (med ett eller två s)

Kvällen tog sig den med. NAJS!

Old skuarna tog sig i kragen och kom upp till BB för att fika och snacka livsfrågor. De va najs, blev lite diskussion även om jag inte direkt är idéplanteraren nr 1. Vi tog en runda om Kvinnan i samhället då/nu/sen, lite om barn och sexualitet (det blev fuuuuwny) samt en runda om snubben där uppe. Det va najs. Polarbröd med ost & marmelad och sist men absolut inte minst... SÄLLSKAPSSPEL! "Med andra ord" för att vara exakt. Jag och alx borde vunnit. vi kickade bak och de va bara för att alla snodde från oss som vi inte vann!

I Quote;

"gaaaaah man kallar snoppen för det, och man kan äta det, typ som en lång korv, fast först e de som en pannkaka!"
vaaa? /ALLA       hm.. koldålme?/J
"eeeh, som sarre fast det växer på åkern?!
SÄÄÄÄD/alx

YES we roxx.
Tack för ikväll. mkt möjd. upp tidigt imorgon. kärlek!

PS, Johanna Karlsson, du e som enköpingståget fast bättre roomie!!!!

Kommentarer
Postat av: alX

jag skall så köpa detdär spelet me love spel närsta gång blir det galenpanna whoho. For the record var vi bäst

2007-10-22 @ 07:30:03
Postat av: alX

jag skall så köpa detdär spelet me love spel närsta gång blir det galenpanna whoho. For the record var vi bäst

2007-10-22 @ 07:30:16
Postat av: karlsan

Haha Fridigull!

80-talet, 80-talet, var tog du vägen

2007-10-22 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0