Krösus sork

Efter en förhållandevis sugig fredag och en förhållandevis tråkig lördag så kom lördagskvällen smygande. Det blev middag med la familia, Svensson svensson (ALLTID) och sen tittade pappa och M på Die Hard 4 (yippie ki yay edition.. hmm?) Mamma som i soffan som vanligt...

Jag sket i att titta och rensade gamla grejjer på burken istället och OH MY GOD va mycket crap jag hade. Det roligaste var nog alla sparade msn konversationer. Jag hade nämligen inställt på att allt skulle sparas mellan 2003 och 2004. Shiiiiet, de va mkt som kom tillbaks till minnet. Det sköna med sånt är verkligen att man kan känna precis hur man kände då bara genom att se vad man skrev och till vilken person. Jag fick X antal (<--devoted to enj&alx) aha-upplevelser när de gäller Ville, Rille, Andy, Hen, Mat, Kripp och alla möjliga andra gamla trasor ;) Det va sååå kul. Rensade även en hel del andra grejer, bilder till exempel, oh I'm not even getting started med det ifs. Men det va skönt på nått sätt att rensa ut gamla posebilder från när man gick i 8an typ! 

Det najsaste på kvällen var ändå när jag och M tänkte sova, helt plötsligt fick mannen som aldrig vill göra nått sånt för sig att han ville spela spel. NAJS sa jag bara och plockade fram Monopolet ("aaaand you must be the monopolyguy", vilken film???) Vi lirade i typ 2 timmar, dvs tills vi hade byggt hotell på alla gator och jag för 17 gången hade hamnat på sturegatan och fick hosta upp 17 loppor. Onajs! Men i det stora hela jämnade det ut sig när jag slutligen fått upp ett hotell på Norrmalmstorg och M slog en 3 och en 6, YEEEEZ, langa 40 lax utbrast jag! ...sen spelade vi inte mer =(

Even steven, en underbar lördagskväll/natt i krösus tecken.
Peace and love!
M I love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0