jag hatar rubriker

Nu sitter jag här igen, varje onsdag samma sak. En vanlig onsdag i bunkern.

Skrev lite utskick, sorterade lite papper, klura ut lite SKU aktiviteter, bakade pizza med kidsen i Bällstaberg, dundrade in på gitarrkursen ALLTID 10 min sen, hängde me jessica och nu, en välförtjänt kvart av vila och ro innan allt monsterröjj i Stefansgården.

Alltid lika vemodigt underbart huvudvärksframkallande kärleksfullt =) Ett galet plus är ju att ja får träffa mitt järngäng, jess, joL, rall, enjjj och alX. Mums!

Sen är ju tanken att ja ska få sluta tidigt, eller iaf sluta stänga om inte lamPC (ja just det, DU) hittar på en ursäkt å smiter ;) Jag hoppas ju att ja ska få kasta mig i M's underbara säng å titta på hela Desperate säsong 2 i sträck.

Imorgon ska jag sitta här igen, varje torsdag samma sak, en vanlig dag i bunkern!


Kommentarer
Postat av: vem som helst utom enji

mamma [mamooa], det bästa med din blogg... det är att jag kan läsa den samtidigt som jag kan sortera min vilda västern' kortlek utan att bli innovationsbenägen.

2007-10-17 @ 22:08:08
Postat av: alX

Mamma i bunkerna kan man i alla fall trösta sig med att det finns konstiga bilder på folk(du vet vem )
klockan är 12 och jag sitter och skrattar jag måste ta bort bilden från min dator

2007-10-18 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0