helgbreak

Usch usch. nu har jag haft dåligt samvete i tre dagar för att jag inte har tagit mit i kragen och bloggat. ja checkade mina stambloggar innan jag började skriva och sår att jag inte var ensam om att ha kört laidbackstylee på bloggen under helgen. najs. dessvärre kommer veckan bli lika lam då jag är i småland och chillar. 

Helgen spenderades på allra bästa sätt, med shoppingtur och lunch med matzi fredags, och en välbehövlig ifyllning av min utväxt. efter det blev det underbar middag med mamma och pappa och sen en mysig kväll hos reggan med massa najs folks. GOOD! jag och skoog trallade sedan hemmåt vid 2 tiden och hann underfärden lösa alla världsproblem och sänka en flaska rawson, mysigt, men dessto mindre mysigt dagen efter.

Lördagen spenderades kvidande under dagens första halva. sedan tog jag mig i kragen och piffade för att dra till miss A unt das uluuf på oktoberfest. De va trevligt, hade nog förväntat mig lite mer ös men de va najs ändå. När jag vaknade idag så tog ja en sväng till Täbban, hängde lite och sen blev det middag a la familia på våning ett. farmor, farfar, mams, paps, M och jag <3 mysigt. 

antal:
vinflaskor: 4
filmer: 2
bakispizza: 0
galna tanter i kön på ICA: 1
totalt sett en rätt bra helg bortsätt från,
antal ciggpkt: 3 (mindre bra)


mjaaao.
Peace

Kommentarer
Postat av: Mattias

ajaj, inte röka (:

2007-10-29 @ 11:20:16
URL: http://www.gitarristen.blogg.se
Postat av: Skoog

Du,jag & Rawson! Vilken jävla trio det var. Grym blogg för övrigt! kram påre

2007-11-14 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0