And time goes by...

image2


Hösten går så galet snabbt, veckorna flyger förbi med en rasande fart. Idag har ja haft lite sovmorgon. Oh lucky me. Nu ska jag röjja i utklädningslådan och berika den med mina gamla garderobslik som jag städade ur för ett par veckor sen! Och sen....bada med skorpan :D Fick reda på att jag är inräknad i höstlägret på Gransnäs om två veckor, härligt mysigt men ändå någon sorts vemodig känsla.

Ikväll är det tjejmiddag med tjejorna, jag har längtat!! Ska bli underbart med lite östrogen och girlirgirlietalk!
Frid&Kärlek

Kommentarer
Postat av: enjjj

lycko dej som får lite qualitytime me skorpan, nästan gång vill ja va me å leka reeeekor
bebis-räka eller mamma-räka spelar ingen roll

2007-10-20 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0