träning. mums

Jag känner mig motiverad, jag känner mig pigg. Det är inte oofta det händer men när det väl inträffar gäller det att ta tillfället i akt. Så nu ska jag åka med min prins och träna lite. Blir nog lite slötitt på tv från löparbandet och den kl 18.00 ska jag inviga med att gå på mitt första Aerobicspass (på gym&sim, har ifs testat på andra gym) med Jessica. Ska bli ytterst skojjigt. Sen har jag också bokat in en softträning med underbara Alx imorn eftermiddag. Hurtigt? JA.

Mjaaao!

image35

Kommentarer
Postat av: leca

du är tokhurtig. galet hurtig. sketahurtig. vad sägs om gransnäs-beachen 08. fit. or fit.

2007-11-15 @ 17:21:27
URL: http://www.lenacarin.angslycke.se
Postat av: anonym

kan meddela att självaste rambo gled förbi utanför NK mitt framför maj blouuh ajs. dock var det en fet ruta emellan. göteborg. det är här det händer.

2007-11-16 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0