nya friska tag

Ännu en måndag i bunkerns djupa innandömme. Med viss lättnad och viss entusiasm, släppte jag in våran schyssta prao JOEL :D han e grym. Joel ska lätta bördan från våra axlar och sprida glädje och kärlek på kontoret i en hel vecka. Najs!

Annars e ja fortfarande sjuk men ja tycker ändå att de ska bli skoj med lite jobb denna veckaa, har saknat vanliga rutiner. Vill bara jobba, träna, äta middag, titta på teve och sova, som normala människor! Ska försöka, uppdatera bloggen lite mer frekvent nu, ska försöka klämma ut lite inspiration.

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Joel

så hemsk är väll ändå inte bukern?
det skulle väll vart bättre med mig, Joel?
Jag skulle ju kommit men sen kom min syrra med nyckeln, du kan ju läsa i min blogg =)
Du är bra! Hej!

2007-11-12 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0