kärlek

det finns få människor man verkligen gillar. klart man gillar sin mor och far för att de fört en in i jordelivet, och ens mor och far föräldrar för att de pulade in (that's tha word) ens päron på jordklotet. MEN sen har vi ju resten...

Älskade M - för att du är allra allra bäst trots allt, och för att team ericsson/sundgren alltid är redo for anything
Jecc - älskade ängel (bertsnurr) du är great. ibland haglar våra kvinnliga hormoner men oftast e vi alldeles för bra!
Snygganna - du är sjuk i huvudet, och jag älskar det. that's all
Lesbo - breaking news för ett par år sen, nu är det bara vardag, men DU, det finns ingen som du!
Segon - morsan, vad skulle jag göra utan dig? du är alltid som ett berg i stormen! älsk
Jowlii - Homies, word. you make my world go round. mentisarna håller oss enade
Axli - newfound lovah. du e sötare än socker, mjaaao ;)
Enjj - BOATCH, det finns få folks som ja skrattar så med. jag vill bara pula in dig.com
Mazzi - workmate, du e wunderful, förstör dig inte, bunkern need u!
Stink - vårt förflutna, goosh man, inte bra. men du e fett skön!
Tajger - det finns inga ord. hilliiiiirious

Kommentarer
Postat av: Joooil

Mentiiiiiiisssaaaar!

2007-11-13 @ 15:36:50
Postat av: Alx

nej det är du som är sött

2007-11-13 @ 17:29:40
Postat av: ENJI

jag vill pula in dej riiiight now

2007-11-13 @ 18:59:47
Postat av: Jessica

LÖV IT!

2007-11-13 @ 20:25:53
URL: http://jeccica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0